reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Predposledné myšlienky

gabina weissová

Predposledné myšlienky

Nemo sedia v jej vnútri a láskavo vnímajú za pohľadom z vejárov. Unavené, staré a veľmi blízke. Zdá sa mi, že ich tam vidím vždy, keď ju navštívim. Už dávno sa strachovali, či mi je dobre na tomto svete. Či sa mi darí a či ma ten môj nebije („Neboj, je mi fajn...“) Či sú deti zdravé a ja tiež...

  • 28. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 557x
  • 62
...zabudnúť dýchať

gabina weissová

...zabudnúť dýchať

Hľadá známe tváre...alebo jednu známu tvár...

  • 27. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 398x
  • 11
Niečo "málo" o ňom...

gabina weissová

Niečo "málo" o ňom...

Nevzdal to, keď som sa hneď v úvode priznala, že mi zašibáva. Nezľakol sa ani vtedy, keď som mu povedala, že to trvá už pekne dlho a ešte to asi chvíľu trvať bude. Zneistel, keď som kvôli nemu ušla z domu ale na zadok nepadol. Otvoril dvere, chytil ma za ruku a netušil, či ma tam ráno ešte nájde.

  • 18. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 933x
  • 45
Najťažšie obdobie v živote chlapa - leto

gabina weissová

Najťažšie obdobie v živote chlapa - leto

Je jasné, že každý chlap miluje leto. Jeden kvôli pivu, druhý kvôli športu ale všetci do jedného obetujú svoje krčné svalstvo a úpony za kratučký pohľad na „tú krásu, čo ide oproti“.

  • 10. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 462x
  • 125
Vyloží karty na stôl

gabina weissová

Vyloží karty na stôl

Je to na spadnutie. Skvelá práca za skvelé prachy. Dokonca výber z dvoch možností...A ešte ma to vraj aj veľmi baví. Vidí tam chlapa, mladšieho, je to fešák, ale ten môj sa nebude chcieť rozviesť. Ešte jedno dieťa sa pritrafí (veď viete, všelijako sa dvaja ľudia udobrujú). Je tam žena. Krásna a múdra. Ale je ako Taxis, prekážka, na ktorej si každý vyláme zuby. Aj ten môj. Riešim veci racionálne a moje rácio by toto malo bezpodmienečne riešiť. Chrbtica, rameno, nízky tlak – nič vážne. Vidí cestu, vidí rodinný dom, vidí kolieskové korčule... Mne sa vidí, že aj tak bude najlepšie držať sa hesla: Aké si to urobíš, také to máš...

  • 7. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 131x
  • 14
reklama
V aute sa deje veľa vecí...

gabina weissová

V aute sa deje veľa vecí...

Raz pomaly, inokedy rýchlo, dnes potichu, zajtra nahlas....

  • 29. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 532x
  • 13
Čoho sa bojím....?

gabina weissová

Čoho sa bojím....?

Bojím sa výšok, bojím sa otvorených okien, bojím sa strmých schodov. Ako čert kríža sa bojím balkónov a tým viac, ak je na nich nejaká zabudnutá stolička. Bojím sa chodníkov, po ktorých si to šinú blázniví cyklisti.

  • 23. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 884x
  • 34
Pán vrchný, kvadro stadžóny, prosím!

gabina weissová

Pán vrchný, kvadro stadžóny, prosím!

Vrchný (vraj Peťo, má to na vizitke v strede hrude) už čaká aj s blokom v ruke na moju objednávku. Sedím v krčme na rohu a po opici zo včera dostávam chuť na riadnu pizzu. Slinky sa mi zbiehajú, vyberám si tú najdelikátnejšiu z ponuky. Pizza mi vraj nerobí dobre ale kašlem na to. Nech mi dnes aj bok vyvalí!

  • 22. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 007x
  • 25
reklama
SkryťZatvoriť reklamu