reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

reklama

Zo života detí

Prekvapenie

gabina weissová

Prekvapenie

- Mami? A chceš vedieť, čo bude to prekvapenie na vianočnej besiedke? - Ani nie, nechcem to vedieť, veď potom by to už nebolo prekvapenie... - Tak ja ti poviem len prvé a posledné písmenko, dobre? - Tak dobre... - Takže: prvé písmenko je S! - Slíže, syr, sviečky, sladký bozk... - Chi, chi, nie! Nepoviem! Už ti poviem len posledné písmenko... (...chvíľka ticha, drobcovi sa pohybujú len ústa, aby si v duchu prešiel názov toho prekvapenia od A po Z) - Mamííí? Na aké písmeno sa končí slovo stromček? - Na písmenko K, Paľko. Vy budete mať v triede stromček? - Sakriš, mami, a je po prekvapení...!

  • 17. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 922x
  • 41
Deti sú z Marsu, matky z Venuše

gabina weissová

Deti sú z Marsu, matky z Venuše

Mami? Vieš čo? Harry išiel do záhrady a nevedel si otvoriť bránku, tak mu jeho sestra pomohla, aspoň myslím. Potom si išiel odtrhnúť jablko a išiel sa najesť von. Chcel si dať mlieko sám, ale dala mu ho babka. Išiel za bok s tým kýblikom, potom doňho skočil z krabice. Vieš, ako sa Harry šmýka? On po tyrranosaurovi ide po chrbáte. Potom prišla po chodníku tá mechanická krava na kolieskach, keď bol už v dinosvete. Tam je všetko iné. Vieš aká je tam hora? Vankúšová. Ploty sú lízatká a tak... Nejaký dino stlačil tlačítko a Harry sa zmenšil, ako mravec. Skočil tyrranosaurovi do ucha a keď mu tam zakričal, tyrano ho vyšpliechol von rovno do mlieka. Ešte tam bol brachiosaurus, dvaja stegovia, lietajúci apatosaurus a ešte jeden triceratops.

  • 5. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 970x
  • 44
Obyčajný deň

gabina weissová

Obyčajný deň

Obliekame sa, nastupujeme do auta a ja pridávam hudbu o čosi hlasnejšie. - Mami, ja by som.. bl.eiu.bezskaôll..... - Prosím? - No, že ja by som najradšej... hrep.ôddvaj.koei! - Počuj, Paľko (stíšim hudbu a obzerám si ho v spätnom zrkadle), hovor nahlas a zrozumiteľne, veď ti vôbec nerozumiem! - Vieš, ja by som vás počkal najradšej v čakárni. Môžem?

  • 4. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 906x
  • 78
Malá mama

gabina weissová

Malá mama

Ochorela a teraz sa staráme o seba a o novú bábu. Dostala ju k narodeninám a odvtedy ju päťkrát denne kŕmi, uspáva, prezlieka, spieva jej pesničky a vozí ju na prechádzky v kočiariku. Musím sa na tom podieľať aj ja, a keď jedna, tak aj druhá. Všetko dvojmo, všetko musím vidieť a pre istotu jej každý jeden takmer mamičkovský krok pochválim. Páči sa mi, ako je na to hrdá...Páči sa mi, že sa tak dôsledne stará. Tú bábiku sme jej vybrali preto, lebo mala milučkú tvár...

  • 18. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 831x
  • 56
Ako sa pukanec von z ucha dostal...

gabina weissová

Ako sa pukanec von z ucha dostal...

Najprv sme boli na školskom dvore a hýbali sa, nech...každý z iného dôvodu. Decká – aby sa doma nezavraždili navzájom od nudy a ja – aby som sa celkom nerozpadla hneď v strednom veku, keď nemusím...

  • 7. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 844x
  • 128
reklama
Ujdite nabok, mamička...nech to tu poucírám...

gabina weissová

Ujdite nabok, mamička...nech to tu poucírám...

- Zapni si telku! - Preboha, veď ledva vidím, ešte len varím vodu na kávu... - Zapni si ju, čaf!

  • 25. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 688x
  • 93
Nestíham...

gabina weissová

Nestíham...

Kedysi som ho držala v jednej ruke pod prúdom vlažnej vody a jeho chrbátik sa mi strácal pod vôňou mydla. Moja ruka bola príliš veľká a opatrná. Dnes večer ho hladím po tom istom chrbte ale cítim, že o chvíľu – ani sa nenazdám, nebudem vedieť, kde začína a kde končí.

  • 18. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 81
Dvaja kuchári (podľa Kajky kuchárovia) bez čapice

gabina weissová

Dvaja kuchári (podľa Kajky kuchárovia) bez čapice

Keď neviete, ako zabaviť deti, kým si vy potrebujete v kľude navariť, nechajte ich, nech to urobia za vás. Decká sú strašne kreatívne a táto zábavka im vydrží minimálne na hodinku. Upratovanie neporiadku? Čudovala by som sa, ak by to všetko zvládli bez jedinej špinky na zemi alebo bez čmúh na tričku. Čo tam po tom...

  • 13. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
Čo sa skrýva vo farbách?

gabina weissová

Čo sa skrýva vo farbách?

Tak toto mi vysvetlite...je dôležité, po akej farbe človek siahne, keď maľuje?

  • 7. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Divoká jazda

gabina weissová

Divoká jazda

Niekedy ma chytí taká nálada...zdá sa mi, že by mi moje detské topánky mohli byť ešte stále dobré.

  • 31. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
reklama
Čo všetko si povedia dve baby...

gabina weissová

Čo všetko si povedia dve baby...

  • 12. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 53
Veselý večer, smutné ráno, veselý večer...

gabina weissová

Veselý večer, smutné ráno, veselý večer...

Včera zažil Paľko výnimočný večer. V meninovom predstihu "stihol" dostať výnimočný darček.

  • 29. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 604x
  • 36
Dnes sa akosi málo hýbe, som vystrašená...

gabina weissová

Dnes sa akosi málo hýbe, som vystrašená...

Sedela som v čakárni môjho gynekológa, celkom sama, len ja a časopis pre ženy... Vtom s oroseným čelom a pomalým krokom vstúpila krásna mama s bruškom. Mala kučeravé, ryšavé vlasy, štíhla a vysoká, len to bruško jej už určite hodnú chvíľku menlo postavu z dievčenskej na mamičkovskú.

  • 27. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 41
Moje najkrajšie rána...

gabina weissová

Moje najkrajšie rána...

Ráno sa dá zažívať všeličo. Stres, zmätok, predbiehanie v kúpeľni, rýchložehlenie, neraňajkovanie alebo raňajkovanie v behu... Moje rána sú chaotické až do momentu...

  • 20. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 43
Ani Dorotka, ani Kajka...?

gabina weissová

Ani Dorotka, ani Kajka...?

Čakala som svoje druhé dieťa a to, čo som vláčila pred sebou sa už len sťažka dalo nazvať bruchom. Bolo to brušisko, najväčšie na svete!

  • 3. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 32
reklama
Po kom to dieťa je?

gabina weissová

Po kom to dieťa je?

Táto veta ma sprevádza celý môj život. A ako sa zdá, ešte ma chvíľu bude...

  • 26. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 48
Mojich prvých 5 rokov života

gabina weissová

Mojich prvých 5 rokov života

Máme u nás doma takú knižku...pribudla k nám spolu s prvým dieťatkom. Je to knižka spomienok a spočiatku som do nej zaznamenávala všetko a veľmi poctivo. Prišlo druhé dieťa a...akosi sa zviezlo pri tom prvom. Dnes som tú knihu otvorila a začala som sa celkom dobre baviť...

  • 23. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 920x
  • 60
Najvoňavejší parfém z voňavých

gabina weissová

Najvoňavejší parfém z voňavých

Mám takú úchylku...

  • 21. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 53
Ako sa u nás na polícii strieľalo...

gabina weissová

Ako sa u nás na polícii strieľalo...

Náš synátor je odmalička dieťa, ktoré sa zo zásady všetkého bojí. A najlepšie hneď vopred, ešte kým sa udalosť ani nestala. Stačí spomenúť, že budú mať v škôlke karneval a už je maska - pardon - oheň na streche...

  • 18. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 31
Zo života Paľka alebo: Mami, zaber, veď si nejaká kobyla!

gabina weissová

Zo života Paľka alebo: Mami, zaber, veď si nejaká kobyla!

Ahoj, mamča, už je ráno? Niekde som v noci stratil ponožku. Asi v posteli. Nájdeš mi ju?

  • 17. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 26
reklama
SkryťZatvoriť reklamu