reklama

Prosím, nešliapať príliš ťažkopádne

...bolí z toho duša

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Nepatrím nikomuJe to len vo mneNepatrím už dávnoMám v sebe ohnePrechádzam ulicouKde nie sú svetláPrechádzam bez slovaNechcem vás stretaťZbalená v kožuchuUšitom z kožeV kožuchu čo len mnePasovať môžeSlzami vyplácamPolnočné mýtoS pocitmi donaha Tvárim sa skrytoKonečne zabuchnemZa sebou bránuZabuchnem všetkoČo nepatrí ránuTakú doráňanúStrašne vyvetranúDušu celkom malúNesiahajte na ňu...Venujem Tebe, človiečik, máš pred sebou ťažkú skúšku ale Ty vieš...Stojím pri Tebe a verím... G

gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu