reklama

Kto chytá v tme...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

Len jeden človek a stodvadsiata cigaretaV ten večer už vietor všetky listy pozametal Potichu do tmy páliš aj stodvadsiatu prvúNašpúliš ústa, vzdychneš a povytiahneš brvuUtrieš si smútok, čo kotúľa sa k tvojim nohámUž nie si nič, si prázdno, si len modlitba strohá Ako niekoľkokrát predtým prosíš tmavé neboNech ti dá silu, kus odvahy a vieru lebo...Sa cítiš ako bodka maku v ľudskom koláčiSa bojíš a tvoj strach sa ti tak strašne nepáčiSa biješ s časom, nech riava nespútanej rieky Otočí sa a tečie späť a nerobí ti priekyLen stojíš a balkón spod nôh už ti dávno spadolNehľadíš do strán a nepozrieš sa ani nadolNatiahneš ruky - a chytíš do nich žltú lunuVšetky tie hriechy, túžby, tú svoju dušu plnúvyleješ do kráterov, čo hlboké sú bez dna Nech si ich berie, nech si ich vypije noc hviezdna...Venujem aj Tebe, Boris...

gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu