reklama

Venujem to im...

Napísal takúto báseň:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

venujem to jej

víle jesennej

ktorá ak by nevyšla z davu

nikdy nepobozkám jej hlavu.

ale vystúpila, omámila

odhodila mrazivý chlad,

odišla ku mne od stola

a preto mám ju -Á-.

Tak túto prvú časť,

Tú napísal chlap

A posledné slovko?

To malo byť RÁD 

Vraj nech skúsim dokončiť

Alebo len nadviazať

Tam kde jemu došla niť

Kde to končí slovkom RÁD 

Možno by to bolo niečo o vílach

Už by to však bolo celkom iné

A možno aj o tom, aký majú strach

Tie víly jesenné a takmer zimné 

Nebudem sa predsa pýšiť cudzím perím

Ktoré nosí ktosi celkom, celkom iný

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ten chlap píše básne a píše ich krásne

No najkrajšími sú aj tak jeho činy 

A tento ....špeciálne.-) Volá sa Sára...

Obrázok blogu

 

P.S: venujem neterke Sárke a jej „podareným“ rodičom.-)

gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu