reklama

Úprimnosť nadovšetko!

Sedím v cudzej obývačke a okolo mňa ďalších desať ľudí. Vo vzduchu cítiť iskričky milostnej hry alkoholových výparov a potu dvadsiatich pripitých pazúch. Teda, jeden pár pazúch vynechajme. Tie moje sú triezve...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Sedím a ako to robievam často - hrám sa na diváka a sledujem divadlo okolo mňa. Milujem úlohu pozorovateľa, keď niektorí herci netušia, že ich odhalí aj najmenší pohyb ruky alebo prstov. Herečka nezbadá, že vidím jej letmý, nie príliš istý pohľad do vlastného výstrihu. Nosí sa dobre v triezvom stave ale dnes si beťár robí, čo len chce...Herec, ktorý hrá pár s inou herečkou, ukradomky občas "sčekne" displej svojho mobilu a ja tuším, že to nie je v scenári. A tak ďalej, hra pokračuje. Najprv dve hlavné hviezdy zahrajú "akoženenasratú" scénku plnú výčitiek. Volá sa O DVOCH SESTRÁCH: - Ty si s ním spala a jeho žena má pritom v zuboch mňa!- Ja? No dobre, spala ale to bolo dávno!- Ha! Tak vidíš, priznávaš!- Próóósim ťa, mám začať vyťahovať na teba nejaké klepy ja?- Si urazená? Si drbnutá!Potom sa rozohrá MONODRÁMA MATKY, ktorá je zároveň s najväčšou pravdepodobnosťou aj matkou opäť nastávajúcou:- Ako je to s tými dňami? Na pätnásty? A čo ja viem, kedy som plodná? Veď stále! Na štedrý deň bol ten môj štedrý trikrát, tak to asi bude ono, veď menzes mávam inak pravidelný...A na záver scéna z milostného života DVOCH SNÚBENCOV tesne pred svadbou:- Tak vám prečítam, čo mi včera napísala. Boli sme na chate a len tak sme sa bozkávali. Žiaden sex, len nežnosti...- Neopováž, zabijem ťa, keď im to prečítaš...- No, a ja som vstal, že idem zobrať malinovku. Odrazu mi pípne sms-ka a to ona.- Neopováž!- A čo napísala...Vraj: dnes vecer len ty, ja, auto a les...Chápete to? Prázdna chata a vonku mínus päť!- Debil! Dnes nič nebude! A nakoniec jedna poriadne hustá dráma. Najnovší frajer jednej divadelnej Sestry, tej pripitej, čo nespávala s inkriminovaným a vyššie spomínaným manželom a jeho divadelná hra AMOK:Sestry na seba nakoniec vytárali všetko. A myslím tým naozaj všetko. Proste "jeli" bez kontroly a bez brzdy a s množstvom vypustených sexuálnych zážitkov rástlo aj zdesenie nového frajera. Nakoniec to nezvládol, vstal a zamieril k východu. Zastavil sa až pri mne a sucho zahlásil:- Ideme!(Dobre, sľúbila som predtým, že ich oboch hodím domov ale...koho poznám dlhšie? Sestru či jeho??? A vôbec, ako sa opovažuje...)Koniec predstavenia, herci unavení a nový frajer urazený sedí v mojom aute. Ja so Sestrou fajčíme poslednú na priedomku a na perách mám asi stovku otázok ohľadne morálky, etiky a prosperity jej novosavyvíjajúceho vzťahu, keď ma Sestra umlčí jedinou možnou odpoveďou:- Zabijem sa, keď som taká úprimná?Milujem hru na pozorovateľa, keď herci zahrajú aj to, čo vôbec nebolo v scenári .-)

gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu