reklama

Divoká jazda

Niekedy ma chytí taká nálada...zdá sa mi, že by mi moje detské topánky mohli byť ešte stále dobré.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)
im sa zdá svet obrovský, nám je malý...
im sa zdá svet obrovský, nám je malý... 

Alebo mám chuť preliezať ploty a vyliezať na preliezky. Mám chuť spraviť čosi, čo som robila už poriadne dávno, no presne si pamätám, že sa mi to vtedy páčilo (ešte stále hovorím o fragmentoch z detstva, o ničom inom...)Naposledy dnes. Vojdem do kuchyne a čo vidím – detská kolobežka. Obzriem sa naľavo, napravo, vzduch čistý, nasadnem a veziem sa cez celú kuchyňu. Pri sporáku sa otočím a znova sa odrazím, naskočím, privriem oči...Neviem prečo, ale asi som sa až tak veľmi nezmenšila. Syn ma vidí prefrngnúť popred dvere do detskej izby a odrazu ich je oboch plná chodba: -Naša mama sa kolobežkuje! Chi-chi-chi!-Mamííí, ty to vieš? Chi - chi!-Nevadí, mami, môžeš sa ešte!Dobre mi to padlo. A už teraz chápem, prečo ich tak neúnavne baví narážať do steny na konci našej chodby. Celé telo vám tak krásne podskočí... :)

gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu