reklama

Koho je to príbeh?

Sedíme v jej kuchyni pri dvoch šálkach horúcej kávy a hľadíme na seba. Na oko veselá, v duši strašný smútok...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (39)

"Vieš, niekedy mám pocit, že si to snáď ani nezaslúžim, aby som mala takýto život...Ja už fakt ďalej nevládzem. Pozri sa okolo mňa. Čo vidíš? Odkedy prídem domov, tak sa ani nezastavím. Stále je čo odkladať, skladať, upratovať...A to všetko robím s takou vervou, že ma ide roztrhnúť. Len preto, aby zase nepindal...aby bol doma pokoj...Ako sa s ním rozprávam? Nijako... Veď my sa už spolu skoro vôbec nebavíme. Nežijeme vedľa seba ako partneri. Sme len kamaráti. Aj to iba občas a fakt sa mi hnusí, že to vravím, ale – žijeme naoko. Nech ostatní vidia, akí sme spokojní a potom znova do starých koľají opovrhovania...odmietania...odláskovávania...Sex? To sme nemali už pekne dávno...Prosím ťa, veď sa len na mňa pozri, ako vyzerám...ON je polovica zo mňa, uznávam, ale keď...ja už ani nemám prečo bojovať za krajšiu postavu. Načo? To je už dávno stratený boj...Vieš, čo mi zvykol vyhodiť na oči, keď sme sa prechádzali ešte kedysi ruka v ruke po meste? Vraj, pozri sa na tú, čo práve prešla okolo. Tú som kedysi mal...aká je z nej dodnes kosť. A pozri sa na seba...Som ja ale blbec!...Aký som mohol mať život...Predstav si ten pocit na hrudi...Ježiši, načo ti to vlastne vešiam na nos....?Aj s tými mačkami sa vie zahrať lepšie, ako s deťmi. Nepamätám si, kedy ich dvoch naposledy poláskal alebo privinul k sebe. Učenie a všetko, čo sa týka detí, hádže s prehľadom na mňa, akoby som ja nemala kopec iných starostí...A on? Oddychuje po práci. Jasné, že pri telke. Myslela si si niečo iné? Bože, a vieš, čo je na tom celom najhoršie? Vieš, aké sú decká...Povedia na rovinu...Keď prídu zo školy, ich prvá otázka je, či je ON doma. Keď zistia, že nie...niet šťastnejších ľudí na tomto svete. Keď je doma, robia na neho grimasy poza chrbát a ja s tým nesúhlasím ale...čo mám robiť? Ja som ich to neučila. Majú to z neho. Je mi to ľúto...Nevážia si ho...Aký rozvod, prosím ťa? Netrúfam si utiahnuť celú domácnosť sama...jeho plat je naozaj lepší, ako môj...padla by som na čumák...Ako by som sa z toho vysomárila? Nie, nejde to...Nemôžem...Pýtala som sa aj detí, že čo ak...to vieš, že áno...Babula by zostala so mnou, keby ku tomu došlo. Ale....Babuliak vraj...Do riti! Normálne s kľudom mi povedal, že nech sa nenahnevám, ale odišiel by s otcom. Vraj má viac peňazí, ako ja a on je teraz v puberte a potrebuje kopec vecí...Ja...no...čo mám na toto povedať? Pochopíš to? Mlčala som...Prepáč, že tu revem...nikdy sa už z toho nevymotám...takýto svinský život..."Ticho dopíjam kávu a so slzami v očiach premýšľam, koho príbeh som si vlastne vypočula...

gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu