reklama

Môj Bod Zlomu

Myslela som si, že sa mi sníva...Pozitívny?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (51)

Jasné, že je reč o tehotenskom teste :)Nemôžem nespomenúť túto etapu môjho života, lebo je pre mňa dosť podstatná. Tehotenstvo bolo pre mňa niečím takým neuveriteľným, niečím tak túžobne očakávaným, že o to horšie som prežívala kažomesačné sklamanie. Zase nič...neboj, keď na to prestaneš myslieť, tak to príde... Ako som mala na to nemyslieť, keď som pol roka, 12 dní v mesiaci, každé ráno, klusala do nemocnice na hormonálnu injekciu? Zadok som mala taký boľavý, že som si nevedela poriadne sadnúť. Potom tie veci, ktoré treba k tomu, aby ste dali základ vzniku dieťatka, presne vypočítané, presne ultrazvukom osvedčené, vtedy a vtedy to bude najlepšie... Ešteže sú na svete chlapi, ktorí v týchto veciach nezvyknú protestovať :)Jeden neplatný pokus, skôr, než som sa mohla vôbec začať tešiť, už bolo po radosti. Vraj si to tak príroda zariadila...Hmmm...a potom máte veriť tomu, že to vôbec niekedy dokážete. Byť mamou...Jasné, že som už neverila, že som sa pomaly zmierila s tým, že to asi jednoducho takto nepôjde, keď to zrazu vyšlo. Test bol pozitívny, doktor opatrný, ja šťastná, ako blcha, lebo som mala odrazu toľko sily, toľko energie, že som bola presvedčená, že teraz sa už nič nemôže stať. Nestalo sa. Počas ôsmych mesiacov (lebo Paľko sa narodil skôr, deviaty sme vynechali) som nemohla uveriť, že budem mať dieťa a že mi ktosi raz bude vravieť mama. Pôrod som nezvládala. Lepšie povedané, nevedela som si ani predstaviť, na čo mám byť pripravená, čo mám od toho čakať. Keď idete do niečoho neznámeho, obavy sú na mieste, nie? Nakoniec to celé urýchlil jeden rez bruchom. Neviem o ničom, prespala som to. Keď som na druhý deň pozbierala všetky zostávajúce sily a odšuchtala som sa ku nemu k inkubátoru, myslela som, že sa mi to celé iba sníva. Bruško bolo odrazu preč a predo mnou ležalo čosi maličké, krehučké, živé a – moje. Sladko spinkalo a bolo v poriadku. Po tom všetkom, čo som povystrájala, po tom dlhom čase, čo som si humpľovala telo, po všetkých liekoch, hormónoch, bielych plášťoch, po všetkých výčitkách, obavách a strachoch o toho rastúceho tvorčeka, som mala odrazu ten najkrajší dôkaz pred sebou: Dokázala si to, nie si žiadna padavka. Keď sa ti podarilo toto, nič už nemôže byť pre Teba prekážkou! Máš dieťa, si mama, toto je tvoja najväčšia výhra...Cez slzy som odrazu nič nevidela... - Uhnyte kúsek s nohú, mamička, mosím to tu poumývat...!(Bože, aj tá upratovačka to vidí, že k sebe patríme...tak predsa je to pravda...)

gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu