reklama

Ani Dorotka, ani Kajka...?

Čakala som svoje druhé dieťa a to, čo som vláčila pred sebou sa už len sťažka dalo nazvať bruchom. Bolo to brušisko, najväčšie na svete!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)
Kajonka
Kajonka 

Meno pre syna sme kedysi vyberali zhurta. A keď vravím zhurta, myslím to naozaj tak. Čo som sa naprehovárala toho môjho, nech má meno po ňom, že si iné ani neviem predstaviť...Nepovolil. Najprv mal byť Adam, potom Samko...A ja som si Samka dva týždne pred pôrodom vyhodila z hlavy. Ale to som ešte netušila, že už za tie dva týždne porodíme. Lebo termín sme mali až o mesiac a pol. Jednoducho povedané, Paľko sa poponáhľal až príliš a meno sme vymýšľali cestou do pôrodnice. Teda - ja som to už mala isté:- Tak čo teda, čo urobíme s tým menom?- Akým menom?- No, pre dieťatko predsa...Asi dnes porodím a budú sa ma na to pýtať...- Ja neviem, nooo...čo myslíš?- No, Samko určite nie, tak teda...?- Tak dobre, nech je to pre mňa za mňa Paľko!Bol nervózny viac, ako ja a tak som to patrične využila :) a máme teraz doma dvoch s rovnakým menom.Pri druhom dieťatku to bolo iné. Žiaden predčasný pôrod, pekne si to tá malá sojka užívala až do poslednej chvíle tam, kde je bábätku najlepšie. V maminom brušku (teda u mňa v tom spomínanom brušisku). Každý deň tá istá otázka od tých istých ľudí ma privádzala do šialenstva: Ešte nič? To chceš byť tehotná dva roky?Keby to bolo na mne...Dorotka? Karolínka? Dorotka? Karolínka? Dorotka? Karolínka? (ozaj, vedeli sme že to bude dievča :)S bruchom vyloženým na obývačkovom stole som si povedala, že keď to nevieme rozhodnúť my, rozhodne to šťastena. Napísala som na jeden papierik meno DOROTKA a na druhý KAROLÍNKA. Nášho hravého syna som zatiahla do hry na náhodu (koniec - koncov, išlo o meno jeho sestry, tak nech prevezme trošku zodpovednosti aj on). Zalovil v pohári s lístkami a jeden vytiahol. Karolínka. Druhý pokus. Dorotka. takto sme si losovali mená, až to vyhrala Karolínka asi 235 ku 231. Veď vravím, že sme boli nerozhodní (a Paľka tá hra náramne bavila). U mňa bolo teda jasno, večer pípla sms od manžela "Daj tusim radsej tu Karolinku, ale je to na Tebe", no a rozhodol to nakoniec predsa len Paľko. Keď ste mu povedali meno Karolínka, zopakoval "Káka" (neviem prečo). Keď ste mu povedali meno Dorotka, zopakoval "Kaja" (tiež neviem prečo). A bolo rozhodnuté. Vie povedať Kaja, je to jeho sestra, bude sa volať Karolínka! Aj keď tým asi myslel Dorotku :)))Tak a tu je konečne to, ku čomu som sa chcela dopracovať (aaano, viem, že vždy moc kecám):Milá Karolínka, Kajka, Kajonka, Kajoninka, Karotka, Kačenka, Karka, Kajuška, Karčinka, Kačička, Kačorka, ale aj Dorotka (tak predsa:), Dorka, Dorina, Doruľka, a k tomu ešte Sojka, Sojotka, Bobuľka, Bobka, Bibka, Bibinka, Bambuľka, Babuľka, Bubuľka...Všetko naj k meninám, dievčatko!

gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu