reklama

Položila som jej tú otázku ako vo sne: "Majka, si v službe?"

Bol to taký obyčajný deň, kedy som stála pri hrncoch, v dobrej nálade a v ešte lepšej nádeji som sa už videla na večernom stretnutí s kamoškami, mladšie dieťa sa mi tmolilo pri nohách...keď v tom...zazvonil telefón. Volala mi Maca. "Gabi...ja...večer nejdeme...Patrik sa vysypal na motorke..."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

Udrelo do mňa milión bleskov.Patrik? Do kelu, veď jazdil len tak, nikdy sa nehral na frajera ani nemachroval, čo do kelu sa stalo?!Vytáčam Majkine číslo, ruky sa mi trasú a zadržiavam plač...možno bude v službe a možno bola pri tom...možno mi povie, čo sa stalo...možno povie, že je všetko v poriadku, že je len doudieraný..."Majka?""Áno, čau Gabi! Deje sa niečo?""Ja len...si v službe?""Som, práve sme sa vrátili z Vinosadov."Na jednej strane úľava - je v službe... a na druhej strane hrča v hrdle - Paťo havaroval vo Vinosadoch..."Majka, čo sa tam stalo?""Motorkár so starou škodovkou, nejako sa narazili, keď ten s tým autom...""A ako sú na tom, stalo sa im niečo?""Ten v tom aute zle, keď sme prišli, mal vonku črevá, držala som mu ich...je na tom dosť blbo... A motorkár? Vpálil do jarku. Mal odtrhnutú ruku (ježiši...!), držala mu len na bunde, nejaké iné zranenia a zlomený väz...(dokelu, to čo je?...sníva sa mi, že tento telefonát prebieha?...to snáď...)"Majka, ja...""Gabi, prečo sa pýtaš...? Gabi...!"Zložila som. Majka ani netušila, že inokedy anjel, v ten deň bola poslom zlých správ...

gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu