reklama

Sekundy, minúty...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Spomienky ukrývam

v kukučkových hodinách

Zlomené na kúsky

celá je už len jediná

Skáče a kĺže sa

z kolieska na koliesko

Kukučke nevadí

že v hodinách je tesno

Sekundy minúty

rátajú koľko chýba

Spomienke do smrti

kým prestane sa hýbať

Môžeš to zastaviť

vykrútiť vtáčatku krk

Môžeš to zastaviť

je o päť minút dvanásť

Kuku - kuku - kuku - kuk...

gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu