reklama

Láska je Cigánka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Cigánska láska je
čierna a túlavá
telo je na cestách
len duša zostáva...

Cigánska láska je
na prachy chudobná
city však plné má
plamenné od ohňa...

Cigánska láska je
vášnivo divoká
keď splanie, pominie
do dňa a do roka...

Láska je Cigánka
čo veľké pery má
zvlečie ťa donaha
skončíš s ňou v perinách...

gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu