reklama

Deti sú z Marsu, matky z Venuše

Mami? Vieš čo? Harry išiel do záhrady a nevedel si otvoriť bránku, tak mu jeho sestra pomohla, aspoň myslím. Potom si išiel odtrhnúť jablko a išiel sa najesť von. Chcel si dať mlieko sám, ale dala mu ho babka. Išiel za bok s tým kýblikom, potom doňho skočil z krabice. Vieš, ako sa Harry šmýka? On po tyrranosaurovi ide po chrbáte. Potom prišla po chodníku tá mechanická krava na kolieskach, keď bol už v dinosvete. Tam je všetko iné. Vieš aká je tam hora? Vankúšová. Ploty sú lízatká a tak... Nejaký dino stlačil tlačítko a Harry sa zmenšil, ako mravec. Skočil tyrranosaurovi do ucha a keď mu tam zakričal, tyrano ho vyšpliechol von rovno do mlieka. Ešte tam bol brachiosaurus, dvaja stegovia, lietajúci apatosaurus a ešte jeden triceratops.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (44)
Obrázok blogu

gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu