reklama

Dvaja kuchári (podľa Kajky kuchárovia) bez čapice

Keď neviete, ako zabaviť deti, kým si vy potrebujete v kľude navariť, nechajte ich, nech to urobia za vás. Decká sú strašne kreatívne a táto zábavka im vydrží minimálne na hodinku. Upratovanie neporiadku? Čudovala by som sa, ak by to všetko zvládli bez jedinej špinky na zemi alebo bez čmúh na tričku. Čo tam po tom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

 Čo potrebujeme k "akoževareniu"?

Jeden starý sporák v kuchyni za rohom, ktorý už nejaký ten čas čaká na svoju poslednú púť na smetisko (ha, v dnešnej dobe barbie-sporákov je tento úplne skvelý, taký autentický, tak neviem, či si ho predsalen nenecháme na dlhšie:)

A ešte potrebujeme: zopár misiek a mištičiek, sitká na cestoviny, varešky, ovsené vločky, čokoguľôčky a v podstate všetko variteľné a uvariteľné. Veď poďťe, nakuknite, ako sme varili my...

Čo budeme potrebovať: jeden starý sporák, zopár misiek a sitiek, no a varechy!
Čo budeme potrebovať: jeden starý sporák, zopár misiek a sitiek, no a varechy! 

Sem to vložíš, pridáš plameň, pomiešaš a hlavne - nesmieš sa popáliť!   

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Prvá ochutnávka: myslím, že môže byť :)
Prvá ochutnávka: myslím, že môže byť :) 

Ukáž? Ja to ochutnám....Hmmm, milujem bublinky... Chi - chi... 

Ešte tam dám toto! Vyzerá to chutne a šťavnato... (suché ovsené vločky)
Ešte tam dám toto! Vyzerá to chutne a šťavnato... (suché ovsené vločky) 

Zabudli sme na dôležitú prísadu! Šťavnaté a chutné ovsené vločky! 

Tak aj ja si to dám do hrnca!
Tak aj ja si to dám do hrnca! 

Daj aj mne, nech to dobre chutí! 

Ešte vieš čo? Olivy a mlieko predsa...
Ešte vieš čo? Olivy a mlieko predsa... 

A vieč čo? Olivy a mlieko tomu tiež nemôžu uškodiť, čo povieš? 

Občas sa stane, že nám padnú rekvizity :)
Občas sa stane, že nám padnú rekvizity :) 

A jéje, padol mi pracovný nástroj, teraz to nefoť! 

Tu je "akože" cukor, musím to prisladiť...
Tu je "akože" cukor, musím to prisladiť... 

Vieš, tu si idem akože po cukor, musím to prisladiť...juj... 

Mamiii, ja som si kusla do jazyka...
Mamiii, ja som si kusla do jazyka... 

...mami, zahryzla som si do jazyka.... 

Exotické ingrediencie jednoducho musia byť!
Exotické ingrediencie jednoducho musia byť! 

Exotické korenie autobusiousa kolesaria 

Aj jelenina neuškodí, keď je čerstvá...
Aj jelenina neuškodí, keď je čerstvá... 

A čerstvá jelenina z jeleňa...

Akú strašne smiešnu kašu som navaril :)
Akú strašne smiešnu kašu som navaril :) 

Takú strašne vtipnú kašu som navaril, pozri! 

Ja tiež! Pozri...
Ja tiež! Pozri... 

A ja tiež! nakukni! Trošku nahnem misku... 

Uuuups, kam mi to vypadlo z tej misky?
Uuuups, kam mi to vypadlo z tej misky? 

...uuuups, kam to všetko vypadlo? 

No nevadí, zahráme sa na Popolušky a pozbierame...
No nevadí, zahráme sa na Popolušky a pozbierame... 

Nevadí, poznáte tú rozprávku o Popoluške? 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Rýchlo, nech nás mama nevidí, že jeme tie vločky rovno zo zeme!
Rýchlo, nech nás mama nevidí, že jeme tie vločky rovno zo zeme! 

Čo tam po tom, že ona nejedla vločky priamo zo zeme? Nevedela, čo je dobré! 

Tandemové varenie: jeden pracuje a druhý sa mu smeje...
Tandemové varenie: jeden pracuje a druhý sa mu smeje... 

 

Tandemové varenie: ty varíš a ja sa smejem...

Vidím hniezdo! Tam, na strome...
Vidím hniezdo! Tam, na strome... 

Ty brďo, ja vidím hniezdo! A vajíčka by sa nám hodili do varenia... 

Neverili by ste, ako nás to strašne bavilo :)
Neverili by ste, ako nás to strašne bavilo :) 

Kto povedal, že sme sa nudili? Pozri sa na mňa a hneď je všetko jasné...

gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu