reklama

Déj vu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

V skrotenom vetrev krajine Niekdezdáš sa mi jasne,V minúte tichaznova ťa dýchama je mi krásneNapíšeš na mňaodkazy ránaduša už kľačí,Na konci nocitvoj deň sa skončí...a mne to stačí...všetkým, ktorých sme už navždy stratili a na ktorých s láskou spomíname

gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu