reklama

Prekvapenie

- Mami? A chceš vedieť, čo bude to prekvapenie na vianočnej besiedke? - Ani nie, nechcem to vedieť, veď potom by to už nebolo prekvapenie... - Tak ja ti poviem len prvé a posledné písmenko, dobre? - Tak dobre... - Takže: prvé písmenko je S! - Slíže, syr, sviečky, sladký bozk... - Chi, chi, nie! Nepoviem! Už ti poviem len posledné písmenko... (...chvíľka ticha, drobcovi sa pohybujú len ústa, aby si v duchu prešiel názov toho prekvapenia od A po Z) - Mamííí? Na aké písmeno sa končí slovo stromček? - Na písmenko K, Paľko. Vy budete mať v triede stromček? - Sakriš, mami, a je po prekvapení...!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)

gabina weissová

gabina weissová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Všetko, čo sa ma dotkne, všetci, ktorí sa ma dotýkajú... Zoznam autorových rubrík:  Ako z toho vonPsychiatriaŽivot a psychiatrický stacionáAj také sa mi stáva...Zo života detíMajka záchranárkaZ mojej kuchyneKeď ma múza dokopala...Dostali maSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu